Manual de Blockflote - Material publicat pe Rompres




Covasna: Primul manual de blockflote in limba română

Sfântu Gheorghe, 24 apr/Agerpres/ - O profesoară de muzică din municipiul Sfântu Gheorghe, Liliana Grosar, a conceput şi a scos de sub tipar primul manual de blockflote în limba română, informează Agerpres.
Deşi pare de necrezut, până acum în România nu a existat un astfel de manual, aşa că cei care vroiau să depindă tainele acestui instrument muzical exersau fie „după ureche”, fie după manuale în limbi străine.
Liliana Grosar, care şi-a înregistrat manualul de blockflote la Biblioteca Naţională, a declarat că acest instrument este foarte îndrăgit îndeosebi de copii pentru că rezultatele sunt imediate
„Se învaţă uşor, nu e scump şi poţi să îl porţi mereu cu tine”, a spus Liliana Grosar.
Potrivit acesteia, muzica nu este doar divertisment aşa cum în mod greşit consideră unii, ci şi o cale de dezvoltare a capacităţilor intelectuale, respectiv a gândirii logice, memoriei, atenţiei distributive, afectivităţii, voinţei, imaginaţiei şi punctualităţii, de aceea ar trebui studiată de cât mai mulţi copii, chiar dacă nu sunt foarte talentaţi. Manualul „Blockflote – primii paşi în lumea muzicii instrumentale” conţine de la noţiuni teoretice elementare, cum ar fi notele muzicale, ritmul, măsura şi tonalitatea, până la procedeele de însuşire a blockflote şi la partituri muzicale solo, în duet şi acompaniament. Liliana Grosar a înfiinţat şi o formaţie de blockflote-isti la Colegiul Naţional „Mihai Viteazul” din municipiul Sfântu Gheorghe, compusă în special din preşcolari, care au evoluat recent în cadrul unui spectacol de lansare a tinerelor talente din judeţul Covasna, sub egida „Seri albastre”. AGERPRES (Oana Mălina Negrea)



14 comentarii:

  1. Stimata doamna,
    de unde pot achizitiona acest manual?
    Am doua fetite (3 si 5ani); incerc sa le dezvolt inclinatia spre muzica pe care observ (imi place sa cred) ca o au si consider ca blockfloteul este un instrument atractiv si potrivit pentru un inceput in sensul asta.
    Va multumesc!
    Octavian Tibar
    tibbytibar@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum pot cumpara un manual . Va multumesc ! bloguluninu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Doresc sa stiu cum pot sa comand aceasta carte.
    mail : ieusebiu@gmail.com

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doresc sa stiu cum se poate comanda cartea dvs . Multumesc
    Mail: lumy_balan0960@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Va rog frumos sa-mi spuneti si mie cum pot cumpara un manual . Va multumesc ! alexa.grigore@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. as dorii si eu sa aflu cum pot sa comand manualul sau de unde as putea sa il achizitionez.Va multumesc! vivianna_grigorie20@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori sa comand un manual va rog. Mailul este profa_de_muzik@yahoo.com Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. As dori si eu un manual va rog!Mail:andreea.ionescu16@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua. de unde as putea cumpara un astfel de manual?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua
    As dori sa cumpar si eu acest manual.
    Puteti va rog frumos sa imi oferiti detaliile la aceasta adresa: daniel_pomian@yahoo.co.uk

    Va multumesc,
    Daniel Pomian

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua!
    Sunt Alexandra Moarcas, fosta eleva la CNMV, profil pedagogic si fiind invatatoare, doresc sa pasesc pe urmele trasate de dvs, stimata si mult iubita profesoara si doresc sa-i initiez pe elevii mei de clasa a III-a in tainele blockfloteului. Am citit cu incantare de manualul dvs si as dori din toata inima sa il achizitionez. In asteptarea raspunsului dvs, va doresc multa sanatate si toate cele bune! Adresa mea de email este alexandra_moarcas@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua, ma numesc Trandafir Moga si caut cu disperare de ani buni un manual pentru blockflote. Dorescsa achizitionez si eu acest manual. Daca cineva stie de unde rog sa imi spuna si mie.
    Va multumesc anticipat.
    e-mail: trandafir.moga@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună ziua! Se mai poate achiziționa manualul?
    Îmi doresc mult să învăț să cânt la blockflote pentru ca mai apoi să învvăț și copiii mei, dar și elevii de la școală.
    Vă mulțumesc mult!
    ramona.raicovici82@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Ofertă de împrumut între o persoană privată

    Bună ziua, sunt o persoană care oferă împrumuturi internaționale. Întrucât principalul urmează să fie utilizat pentru a oferi împrumuturi personale pe termen scurt și lung, cuprinse între 5.000 și 5.000.000 de euro, tuturor persoanelor serioase cu nevoi reale, rata dobânzii este de 3% pe an. Ofer împrumuturi financiare, ipotecare și de investiții, împrumuturi auto, credite personale. Sunt disponibil pentru a-mi satisface clienții în termen de 3 zile de la primirea solicitării dvs. Vă rog să nu mă contactați. E-mail: danielagrosu1976@gmail.com
    WHATSAPP: +33751395442

    RăspundețiȘtergere